Powered by Blogger.
RSS

Bride To Be - Doorgift oh doorgift!

Wah..54 days to go and counting down! Seriously banyak lagi checklist unchecked. Major problem sekarang nih DOORGIFT untuk majlis reception. Hall Reception dengan tagline "simple but nice" giteww. hahahhaha... Dulu-dulu plan bagi mini porselin mug jak. hmm..tapi bila fikir-fikir balik baik bagi benda yang berfaedah kan.


Lately macam suka sangat tengok Kipas Batik dari indonesia nih (pic from yukasouvenir). Unik, simple dan tradisional looking. Dibuat dari kain batik sarung dan buluh. Ada pelbagai saiz dari yang paling kecil (15cm) ke paling besar (30cm). Yang paling best kipas nih di Indonesia teramatlah murah harganya sekitar 30sen-60sen saja. Tapi yang mahal tu bayaran pos Intenational ke Malaysia. huhuhuhuu.....5kg dekat rm100 wooo...Actually kat Malaysia pun ada kipas nih, cuma dah mahal lah. Imported kan.. Pernah check kat kedai kraftangan range price dia RM2-RM7. Tak jumpa plak kalau ada local yang buat kipas nih.

Tapi Insyaallah dah wat plan wit frens akan pergi ke SERIKIN (sempadan Kalimantan) untuk hunt kipas nih. hehhehehe... doa-doa jak lah dapat good price and lotso stock.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Blogged.my