Powered by Blogger.
RSS

beautifulnara.com

Calling back time while chit  chatting dengan Yazren, especially topic pasal local artis.  She did mention pasal blog 'Gossip Artis Malaysia Terkini' called beautifulnara.com. Lisa bukan jenis yang update tentang artist nih, selalu ketinggalan. In fact banyak nama-nama artist baru yang Lisa tak tau. main tengok jer movie/drama kann.   So normally my nearest resource is dearest yazren. hehehhe


Then recently I decide to try and have a look at the blog and i was like WOW.... "2011 best blog".  Then dia punya ads merata-rata. NICE!  Rasanya blog beautifulnara.com dah lama. Lisa jerr yang ketinggalan and baru nak melawat.  hehehhe.... and seriously reading the blog is kinda addicting. Bila dah like kat fecebook every new entry mesti nak baca.  Slowly baru lah kenal nama-nama artist2 baru nih.  Sebelum nih kalau yazren cerita jer, I normally blurrr...hehehhehe.

Tapi bukan cerita Artis Malaysia yang menarik perhatian Lisa, tapi komen-komen pembaca blog tersebut.  Macam-macam yang berlaku dalam ruangan komen.  Ada yang baik, ada yang lucu, ada yang dasyat, ada yang macam buat esei dah panjangnya... heheheh...  Siap bergaduh-gaduh lagi. .  Hanya kerana tak mo kalah berdebat siap bagi segala macam fakta.. Kadang-kadang dengan abang nara sekali kena se-das.  Kadang-kadang tergelak sendiri Lisa baca komen-komen kat blog abang nara nih. Apapun blog beautifulnara.com memang up-to-date.  Thumbs Up to abang nara!

Bagi Lisa apapun yang di baca ambillah yang positif.  Kalau yang buruk jadikan pengajaran, kalau baik jadikan panduan.   Artis ker celebriti ker.. semuanya manusia biasa.  Ada perasaan sedih dan kecewa bila baca komen-komen peminat dan juga yang tidak minat. Tak perlulah kita nak menghina ker melabel dengan istilah yang tak elok. Senduklah, jembalanglah, dayuslah..... Sedang kita yang bukan siapa-siapa nih pon terus mengamuk melatah bila tahu ada yang mengata.  Jangan lupa juga budi bahasa budaya kita.  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Blogged.my